fredag 28. mars 2014

JW Marriott Resort & Spa

Halvveis i turen vår byttet vi fra Sensimar til JW Marriott Resort & Spa. Jeg har aldri vært på et flottere hotell noen gang. Her var alt perfekt til fingerspissene!
Det første som møtte oss da vi gikk ut fra resepsjonen var utsikten du kan se på bildet over.
Resorten hadde flere barer og restauranter. Alt fra thai-mat som jeg synes var spennende å prøve, og vestlige retter som alle liker. Veldig koselig og stille hotell, selv om det var flere familier med barn der. Dette er et De Luxe hotell så det koster litt mer, men det vil jeg si at det er verdt for området er en opplevelse i seg selv.
Rundt hele hotellet hadde de Sørøst Asias lengste basseng som var hele 3200meter. Det snodde seg gjennom hele hotellområdet og rett utenfor mange av rommene. 
Rommene var veldig fine, store og delikate. 
Jeg hadde en liten terrasse utenfor rommet med solsenger og bare noen skritt så var jeg i bassenget. Det var vindu mellom bad og rom, så man kunne faktisk sitte på do og se ut på vannet om man ville det.
Jeg synes det er så stas å få "håndkle-figurer" på rommet, da får man skikkelig følelsen av å være i utlandet:)




Det er mulighet for å gifte seg på stranden nedenfor hotellet for de som ønsker. 
Ser ikke dette idyllisk ut?  *drømme*
På kvelden satte de opp strandbar å stranden så man kunne sitte å se på solnedgangen. 
Fantastisk!
Og senere på kvelden var det live musikk og god stemning. 
Vil du lese mer om hotellet ta en titt her

Klem fra
(skrevet i samarbeid med Star Tour)

1 kommentar:

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!