lørdag 5. juli 2014

Diamonds are….

Da er helgen skikkelig igang. 
Jobbehelgen er vel overstått og nå slang jeg meg ned i sofaen. På vei hjem fra jobb kjøpte jeg meg nye blomster. Elsker fargen på disse rosene!
Full match med putene her hjemme.

Mannen duller med Olga, så jeg er alene hjemme. Han skal kjøre på Rudskogen imorgen så da må alt være på stell. Jeg elsker å pusle på her hjemem når jeg er alene hjemme. Noen nye tekstiler og stæsj skal finne sin plass, tror det blir veldig fint. Bilder kommer.

Ny vase fra Riviera Maison har flyttet inne. Den er så utrolig vakker!
Siden den er fasettslipt skinner den så flott med levende lys rundt, eller den kan brukes til lys. Når jeg tenker meg om så er den vel egentlig det siden den heter Diamonds are…hurricane.
Jeg falt helt pladask for denne da jeg var i R.M butikken hvor de hadde rosa lys som brant i den oppå et piano. Men sannelig var den fin med roser i også.
Hva synes du?
Finnes i nettbutikken her
          





Her nytes litt kald prosecco i glasset og masse levende lys.
Jeg renner nesten bort, men kosleig er det:)
Ikveld er det i tillegg veldig lummert ute her jeg bor, kanskje det smeller snart?
Da skal ihvertfall internett kobles ut!

Ønsker deg en kjempefin sommernatt og søndag!

klem

2 kommentarer:

  1. Så fine farger du har i hjemmet ditt! Nyt kvelden:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for koselig hilsen:) Det setter jeg stor pris på:) God søndag!

      Slett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!