fredag 20. juni 2014

Visiting Amsterdam

God kveld!
Idag har jeg trasket rundt i snart hele Amsterdam by. 
Tilslutt kom jeg frem til Riviera Maison Consept Store. Flott butikk med mye inspirasjon. Bilder kommer senere for nettet her på flyplassen er litt for tregt. 

Amsterdam er en fin, men merkelig by. 
For meg blir det "rart" å se skilter som sexmuseum, sexshop, coffeeshops… For ikke å snakke om Red light district. Jeg rakk ikke å gå gjennom der, kanskje neste gang. 
Coffee shoppene så jeg flere av, og en eim av hasj-lukt streifet stadig forbi. Langs gaten kunne jeg se flere som rullet seg en joint. Merkelig, og ikke greit synes jeg. Vi er heldige i Norge:)

Byen er veldig koselig og pen med alle sine kanaler og brosteins belagte gater. 
Befolkningen er veldig service-minded og snakker utrolig bra engelsk. En flott by å være turist i.

Nå er det snart tid for sjekk-inn. Gleder meg til å komme hjem til mannen og de søte små.

Reiseklem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!