mandag 2. juni 2014

Min Drømmeverden!

Idag vil jeg ta deg med på en liten sightseeing, er du klar?
Sørg for å sette deg godt til rette, fyll på koppen og senk skuldrene...

Velkommen inn!

Drømmeverden er ikke bare min butikk, men også min arbeidsplass. Et sted jeg gleder meg til å tilbringe dagen i, møte fine kunder, pakke ut flotte varer, sende pakker til kunder i fjærn og nær...ja, et fint sted å være. Butikken gjenspeiler meg på mange måter. Jeg har bygget den opp fra bunn og hele tiden fulgt min egen magefølelse. Liker jeg ikke varen så kjøper jeg den heller ikke. Den må passe inn i Drømmeverden, MIN Drømmeverden.
          


Innerst i butikken har vi laget en kjøkken og bad avdeling. 
Her finner man flere meter med Greengate, flotte Riviera Maison kjøkkenartikler og fantastiske møbler. Endelig kom "kjøkkenbenken" til sin rette ved mursteinsveggen. Den har vært flyttet rundt i ett år nå og har vel vært i de fleste kroker og kriker.  
(bildene i "kjøkkenkroken" er litt grønne siden Bring bilen stod utenfor da bildene ble tatt:)


           




Håper du enjoyed the ride!
Vi var ikke innom klesavdelingen denne gangen, eller kaffekroken. Det får bli en annen gang.

Nå venter en glovarm liten klump i sengen min. Krysser fingrene for at hun sover det av seg. Liker ikke når de små er syke. Hun sover vanligvis hele natten i egen seng, men med feber så vil jeg ha henne hos meg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!