fredag 20. juni 2014

Innkjøp Riviera Maison!

God Morgen fra Nederland!
Nå er jeg skikkelig opplagt etter en god natts søvn. Startet dagen med en løpetur fra hotellet og nedover gatene hre. FOR noen hager som finnes her! Utrolig koselig med kanalen og de små broene alle har over kanalen. Og hagene bugner av hortensia. lavendel, pioner, roser osv. WOW!

Igår ble det en lang dag i showrommet til Riviera Maison og innkjøp av høst/jul. Jeg lover dere, det er bare å glede seg til alle de flotte nyhetene som kommer!
Jeg er målløs. For ikke å snakke om den flotte julen vi skal få i butikk.
Men først sommer…

Jeg har kamera fult av bilder fra showrommet, men jeg kan ikke dele stort av det siden dette er nyheter som kommer. Mange leverandører som vil kopiere R.M så derfor er det foreløpig hemmelig.
Men jeg kan love en cosy, lun, cottage og glam høst!

Idag skal jeg utforske Amsterdam by. Aldri vært der før. 
Jeg skal besøke en stor Riviera Maison concept store og se på byen. Kanskje det blir en tur ned Red light District også..hihi:)
Kamera er med.

Nå får jeg hive i meg kaffekopp nr.2 før jeg må løpe av sted.

Vi blogges!

Bildene er av Riviera Maison Summer Collection ute i butikk nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!