onsdag 25. juni 2014

Hva vil du vite?

Hei og hopp!
Jeg jobber med en innlegg til alle dere som leser bloggen, liker å lese om butikken eller lurer på hvordan det er å drive selv/butikk. 
Men da lurer jeg på en ting: HVA vil dere vite?
Spørsmål kan legges igjen under inlegget her eller sendes til: post@drommeverden.no
Husk! Ingen spørsmål er for dumme så lenge man bruker vanlig folkeskikk:)
Jeg får mange spm fra dere lesere som vurderer å starte opp noe eget, derfor samler jeg sammen og lager et innlegg like greit.

Idag hadde vi besøk av LOs sommerpatrulje på jobb. Litt skummelt og litt spennende. Etter endt "vurdering" fikk vi stjerne i margen og tommel opp. Jeg blir så stolt av butikken min og de ansatte! *klapp på skuldra*

 Imorgen blir det ut på tur for meg og vesla. Varer skal ut til kunder og jeg må fikse noen ærender. Ja, nå har vi startet med hjemlevering også nå:) Neida, men det passet seg slik akkurat nå.

Send inn spørsmål da, dere!

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!