mandag 26. mai 2014

Priser Sommeren!


GoD ManDag Alle Sammen!
En ny uke er igang, med mange nye muligheter. Har den startet bra for deg?
Jeg stod opp tidlig sammen med eldste frøkna og vi hadde en fin morgen sammen, passe på når lillesøster er på overnatting. Jeg flirer så av hva den jenta sier! Hun er så raus og vittig.
Igår laget vi blomsterbed sammen, det var så koselig!
Jeg spadde og hun løftet vekk gressplen, og heiet oss frem. Innimellom spade-takene måtte hun redde den ene marken, larven og insektet etter hverandre. Noen ganger glemmer jeg litt hvor stor og flink hun er. Hun imponerte veldig!
Søndag kveld ble det ikke noe innlegg. 
Jeg rakk å laste opp bildene så begynte det å lyne og tordne noe voldsomt. Vi pakket oss inn i pledd og så alt fra terrassen, fasinerende.
Egentlig er jeg litt redd, men når mannen er hjemme er det helt ok. 
Nesten litt romantisk:)
Capri joggebukse// Sandal kilehæl-Debbie shoe// Strandveske-Tine K

Nå er det bare å prise sommeren og nyte været. Idag har vi hatt nok en nydelig sommerdag her på østlandet. Krysser fingrene for at dette bare er starten.
Ikveld sitter jeg ute og nyter sommerkvelden. 
Fuglene kvitrer og jeg har kubbet meg inn i pleddet.

Husk å nyte hverdagene, det er de vi har flest av!

klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!