onsdag 14. mai 2014

Over the Rainbow!

Happy Lille Lørdag!
Jeg er så glad det er lillelørdag og snart ukeslutt for gressenke tilværelsen. Dette har vært og blir litt av en uke. En av ungene har vært våkne før kl.06 denne uken og jeg sitter alltid å jobber mye på kveldene. Det gir tilsammen en sliten og trøtt mamma, at jeg ikke lærer! 
På jobb idag måtte vi bare ta noen bilder av denne flotte sommerkjolen. 
Den er jo bare til å bli glad av. Også så behagelig den er på, kunne ønske dere kunne få kjenne den deilige bomullskvaliteten. Den må være med hjem i shopping posen min.

Hippie Hippe Milkshake:)
Deilig at solen skinte igjen idag, det gir sånn energi og glede til folket.
Merker dere også det?

Ønsker du også en slik kjole?
Den finnes i butikken eller i nettbutikken HER
De utrolig behagelige og fine kilehæl-sandalene finnes HER


                   

Idag måtte minstejenta være med meg på jobb siden barnevakten var syk. Jeg fryktet at dette ville være helt håpløst siden hun er veldig aktiv, nysgjerrig og kjapp. Men tro det eller ei, det gikk veldig fint. Hun ble med på alt, fotoshoot også. Her ser du behind the scenes:)

Be colorful!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!