søndag 11. mai 2014

En fin rosa dag:)

God søndagskveld!

Da er store jenta vår feiret fra morgen til kveld. 
Dagen startet med kake, pakker og sang på sengekanten. Hun fikk Disney filmen Frost så da måtte hele familien benke seg til foran TV´n. Vet ikke hvem som likte filmen best, mor eller datter? 
Utrolig fin film:)
Etter familiefilm stund startet jeg med å bake, rydde, ordne bord, og forberede til selskap. Jeg fikk unna alt i en fei og det ga meg tid til en deilig treningsøkt. Perfekt med frisk luft og litt svette før selskapet. Da fikk jeg klarnet hodet og koblet av. 
Anbefales!
Pernille hadde en super dag ifølge henne selv. Ingenting mer varmer en mammas hjerte.
Hun viste stolt frem kaken sin, og den hadde ALLE disney prinsessene.
Lykke for en liten prinsesse.
 Undertegnede er så stolt, jeg har "tatt en Anne Kat".
Jeg bakte hennes sjokoladekake og den ble jeg så fornøyd med, litt lykke på en søndag:)

Ønsker deg en ny fin uke, ta godt vare på den!


2 kommentarer:

  1. Ååå, så herlig!!
    Og DE kakene da:)

    Gratulerer med den fine jenta deres ♥

    SvarSlett
  2. Den sjokoladekaka såg veldig god ut:) hadde blitt superglad om du ville dele oppskrift! nam

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!