tirsdag 13. mai 2014

Å du herlige fridag!

Snakk om å sitte med bena høyt!
Fridag skal man ikke kimse av. 
Startet dagen tidlig med møte i handelsstanden, vi planlegger så mye spennende dere! Gled dere!
Litt av et styr å få begge ungene kledd, matet og eldstemann i barnehagen før møte. Jeg er heldig som ikke begynner grytidlig på jobb siden jeg er "alenemamma" på hverdager. 
Noen goder må da jeg ha også:)
           
 Etter møte ble det en trenigsøkt, styrketrening stod på planen. Kjekt å få det unna mens vesla sov hvilen sin. Deretter fikk vi unna mathandling (så kjedelig), en del ærender og en tur innom jobben. 
Viktig å ikke ligge på latsiden:)
Da jeg var innom jobben idag måtte jeg shoppe med meg disse fine mørkerosa putene. 
Se så fresht det ble på kjøkkenet!
Jeg som trodde det skulle bli vanskelig å rydde bort det mørkeblå, men nei da. Det ble en naturlig overgang til rosa når man har jentebursdag i heimen:)
Puten finnes her
Something Else vasen fra RM er på vei til oss igjen nå. *glede*
Idag var det dagen for jentebursdag her hjemme.
Vi hentet en gjeng spente jenter i barnehagen, inkludert min egen prinsesse.
Lydnivået var høyt og spenningen til å ta og føle på. Vel innlosjert her hjemme var det tid for lek, pølser, kaker og godis. Tiden gikk veldig fort, men var intensiv.
Koselig med barnebursdag, selv om jeg kjenner at kroppen er sliten.
Det er vel slik det skal være:)

Benken under vinduet er nå fylt til randen med mange fine gaver. Så mye fint av sommertøy og leker, helt målløs jeg. Imorgen skal jeg og Pernille rydde vekk gavene sammen, koselig å se hva hun egentlig har fått. Det blir for mange gaver på kort tid. 
Vi har spisebord fra Riviera Maison med 2stk ileggsplater. Endelig fant jeg et pent bord med mulighet for hverdagsbruk og festbruk. Siden vi har spisestuen på kjøkkenet er det deilig at den ikke er for stor til vanlig, men stor nok til selskaper.

Jeg kan høre sengen min ROPE på meg, jeg må løpe!

Sliten mammaklem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!