søndag 13. april 2014

Jeg flytter ut!

God søndag kveld!
Da er ungene levert på en mini-påskeferie så jeg kan få gjort siste jobbinnspurt før det er påskeferie. Dagen har gått med til mye bilkjøring, men det går veldig fint når man har radio på full guffe og kaffekoppen ved min side. 

Ja, da var tiden inne for å avsløre en hemmelighet jeg har hatt ganske lenge nå..
Det er like før jeg sprekker!
Så da kjører vi igang:
Ja, nå flytter jeg ut!
Ikke ut av Villa Drømmeverden, og heller ikke ut av butikk-lokale. Men ut av lageret!!
I tillegg til selve butikklokale har jeg et kjempestort lager, eller faktisk opptil flere lagerrom når jeg tenker meg om. Litt i hver ende av bygget. 
I den ene enden av lokalet er det et gammelt kjøkken fra den gang det var pub og pizzeria her. Det har inntil nå vært fult av ESKER, tomme esker, og varer. Eskene er most sammen og varene er satt pent i hyller på et annet lager.  Drømmeverden flytter ut av dette lageret og inn kommer....
(Inngangen til dette gamle kjøkkenet er den sorte døren bak oss på bildet)
TAM-TARA-TA!

Kjenner dere igjen damen ved min side?
Jepp, det er Anne Kat fra Hele Norge Baker!

Hun har i snart 1år nå levert kaker til vår kaffebar, noe dere kunder har nytt godt av. 
Men nå skal hun ikke bare levere kaker til oss, men hun skal åpne bakeri hos oss!
Herremin, som det gledes! Og vi kommer til å rulle... hihi:)
Dama baker de mest fantastiske kaker og det er vanskelig å ikke la seg friste.

Vi har mer enn nok å gjøre for tiden. Terrassen klargjøres virkelig for en sommersesong. Vi skal vaske, beise, plante, snekre og stæsje. Gled dere!
 Anne Kat pusser opp gamle kjøkkenet og bygger nå nytt kjøkken. Der skal hun bake og kose seg må dere skjønne. 
Vi måtte bare slippe denne bomben nå for vi sprekker snart!
Og ting begynner virkelig å skje, og mange har nok også sett henne flygende ut og inn hos meg:)
Det er ikke lenge til åpning, så følg med.

Hva synes du?
Er dette noe du liker så del gjerne nyheten med dine venner på Facebook, instagram, blogg eller over en kopp kaffe. (DEL gjerne dette innlegget)

Husk å heie henne frem ikveld kl. 20 på TV3!
Dama har egen blogg Vakrekaker

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!