lørdag 12. april 2014

Down memory lane...

Hei Lørdag- og påske!
Dagen idag har vært så fin. 
Jeg har hatt en skikkelig kosedag sammen med mine to småjenter. Mannen har vært på kurs så vi har kost oss fra morgen til kveld. Tross i vindvær og regn så har vi blåst i det. Film, sykkeltur, shopping, god mat, lek og hopping på trampolina. Vesla var så sliten ikveld at hun nesten ikke klarte holde seg på bena stakars, bare sjanglet og datt. 
Tenk, det er allerede løpt av sted 2 uker siden jeg kom hjem fra en fantastisk tur til Thailand sammen med en gjeng flotte bloggere. Allerede nå føles det vagt og uekte at jeg faktisk har opplevd et slikt paradis. Livet løper altfor fort fra oss...
Star Tour sendte oss på en tur det ikke er noe å sette fingeren på. 
Først sjekket vi inn på Sensimar, et Blue Couples hotell som var et veldig fint hotell. Vil du se mitt innlegg om hotellet kan du se her
Deretter sjekket vi inn på JW-Marriott Resort & Spa
Dette var et fantastisk luksushotell som har alt og uansett hvor du snur deg så er det som å være i paradis. Det koster ikke mye å spise og drikke i Thailand, men noe høyere pris er det på hotellet. Men vi snakker langt fra norske priser. Det er et hotell jeg veldig gjerne vil tilbake til, sammen med min kjære. Måtte vært det perfekte stedet for giftemål:)
Jeg har laget et innlegg om hotellet her
På turen ble det ikke bare slaraffen og strandliv, men også noen utflukter. Et av høydepunktene var matkurset. Ikke bare lærte vi noen thailanske retter, men Kwam som holdt kurset fortalte oss mye om det thailanske folket og skikk/bruk. Jeg elsker å lære om folkeslaget, stedet og gjerne noen ord og uttrykk i landet jeg er på ferie. Etter at jeg kom hjem har jeg laget litt thailansk mat og det falt veldig i smak her hjemme og. Moro å lære noe nytt!
Se gjerne innlegget om matkurset her
Har du ikke vært i Thailand før kan jeg anbefale det på det sterkeste!
Et nydelig land med mange "post-kort" strender, nydelig mat, vennlig folk og et hav av inntrykk.
Jeg har flere ganger sett gjennom bilder jeg har tatt på turen og drømt meg tilbake. Dette var min første tur, men definitivt ikke den siste.

Happy Saturday Night! 


Imorgen avsløres hemmeligheten min...

1 kommentar:

  1. For et fint sted!!
    Tipper det var helt grei oppvarming til sommerferien ♥
    Spennende med hemmelighet da, gleder meg til og høre:)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!