lørdag 29. mars 2014

Verdens beste arbeidsplass!

Hurra for lørdag og helg!
Har du en fin helg?
Jeg startet helgen med å jobbe i butikken idag. 
Mine fine ansatte har tatt så pent vare på "baby´n" min mens jeg var borte. Ikke at jeg var redd for det, men det var ekstra stas å se idag. Nye varer er kommet, de har stylet og flyttet om. Nå skinner butikken som aldri før!
Kanskje du vil se?





GREENGATE avdelingen vår!

Vi laget for en stund siden ny klesavdeling i butikken for å få klærne mer frem og fordi den stadig vekkhar vokst seg større. Nå bugner den av utrolig mye fint!
Ja, jeg måtte rett og slett gå på shopping i min egen butikk idag. Moro for meg å se alle de nye klærne ferdig pakket ut, priset og hengt opp. Alt ble så fint og jeg tok meg i å gå rundt og titte, kjenne og smile. Det blir ikke alltid det samme å være rundt de samme tingene hver dag, tilslutt ser man ikke de fine skattene.




Ekstra stas er det når kunder kommer langveis fra for å besøke butikken. Bare idag hadde jeg besøk fra Drammen, Kongsberg, Oslo, Hokksund, Hallingdal og Asker. Flere av de måtte påpeke at det var i Drømmeverden de fant de fineste skattene derfor tok de turen. 
Jeg blir så stolt, rørt og takknemlig.
Alt dette gjør Drømmeverden til verdens beste arbeidsplass, og min hektiske hverdag så mye lettere. Det er en sann glede å få drømmen sin oppfylt.
Tusen takk alle kunder som besøker Drømmeverden butikk og nettbutikk, uten dere ville ikke dette vært en arbeidsplass.
Hukset du å slukke alle lysene en time ikveld?
Earth hour er både et bra tiltak også er det jo så koselig:)

Husk å stille klokken inatt da dere!
Her er det tidlig i seng for jeg har fortsatt jetlag. Har sittet i sofaen og sovet en stund allerede:)
Tidlig på´n imorgen for å feire min fine mamma.

2 kommentarer:

  1. FLOTTE bilder av en fin butikk ♥

    SvarSlett
  2. Så moro å høre at folk kommer langveisfra!! :D utrolig fin butikk, gleder meg til å kjøpe inn til mitt nye hus, Margit!! :D

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!