mandag 10. mars 2014

System i sakene



Happy Monday!
Da har vi kicket uken igang etter en fantastisk helg. For et deilig vær vi har hatt de siste dagene, det gjør meg så innmari happy og ikke minst så energifull.
Med lysere dager og varme i luften kommer også trangen til å fornye, rydde og organisere.
I helgen fikk jeg gjort en del her hjemme, og mer skal gjøres fremover. Siden jeg er et listemenneske er allerede en lang liste skrevet for ToDo´s som skal gjøres her hjemme denne våren. Det er ikke noen kjempestore prosjekter siden huset er ferdig bygget, malt osv. Men det er noen møbler som skal ut, noe nytt som skal inn og noen smarte løsninger som skal lages. Med et familie medlem til merkes det er behov for mer oppbevaringsplass og ikke minst system.
Jeg elsker system!:)
Derfor har denne fine kurven fra Riviera Maison også fått flytte inn på badet. Noen husker kanskje at jeg har samme kurv bak kokeplaten i kjøkkengrua?
Deilig å samle alt på ett sted!
Duftlyset fra Durance med treveke knitrer når det brenner, stemning:) Badesalt er et must her i huset, vi liker å bade i boblekaret og badeskum funker dårlig da.... Begge i duften Cotton Flower som lukter så deilig å rent. 

Badesalt her // Duftlys her// Rottingkurv her// Krukke her
Vil du se mer fra badet vårt?
Følg med imorgen.

Vi "Snakkes" imorgen.


1 kommentar:

  1. Kjempefint med orden i sakene. Liker veldig godt detaljene.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!