tirsdag 4. mars 2014

Shades of Grey!

God tirsdag kveld!
Flere som sitter fast i soafen og titter på undeholdningskassa? Jeg har brukt kvelden på å legge inn flere nyheter i nettbutikken, og er nå klar for å glimte bort på Greys innimellom. Har fortsatt litt mer jobb igjen før det er natta og da er det supert med litt underholdning i bakgrunn. 
Ikveld vil jeg vise dere noen fine nyheter som er kommet inn i butikken. Det kommer som perler på snor nå!
Disse grå buksene er en drøm å ha på seg, strammer ingen steder:)
De er litt loose med lommer og strikk nederst. Tøff de opp med pumps eller ankelstøvletter.
Jeg har valgt å kalle de "shades of grey".
     
Vet dere, igår og idag har vi hatt en litt ekkel opplevelse på jobb.
En mann kom for å kose seg med en kakao igår. Han satt lenge ute ved et cafebord utenfor butikken, gikk en tur, kom tilbake, tittet inn i butikken, og etterhvert kjøpte seg en kakao til. Han satt å stirret på oss mens vi tok disse bildene. Han glante, reiste seg, glante litt til og jeg følte meg veldig teit der jeg gikk. Tenkte egentlig at han synes vi var rare som hadde fotoshoot:)
Rett før stenging kom han inn i butikken og spurte om jeg ville være med ut å spise. Jeg takket pent nei og kunne ønske det var et hull i gulvet bak disken. *uff og uff*

Idag kom han tilbake for å kjøpe kakao igjen. Jeg var ikke på jobb da, men mine ansatte kom i prat med han. Prøvde å finne ut hvor han kom fra og hvem han var. Han sa han kom fra Hønefoss, snakket mye om at det var dårlig energi der og flere som var ute etter han, men det var god energi hos oss. Og det bare ballet på seg med energi, høye makter og mye rart. Da han gikk låste de døren og ringte til politiet, for han var nok ikke helt ved sine fulle 5....
Jeg synes dette er skikkelig ekkelt og håper de fant ut av saken og slipper å se han på jobb igjen imorgen.. Det er ikke hyggelig å føle seg utrygg på jobb.
Hva tenker dere?
Bildene tok vi på jobb igår, se solen tittet frem på terassen vår.
Som jeg gleder meg til vårsolen begynner å varme skikkelig. Da håper vi på yrende liv her, akkurat som ifjor. Utenfor butikken har jeg en kjempediger terasse som er helt super til våre kaffekunder. Og da Anne Kat (vår bakerinne som forøvrig er en av deltagerne i Hele Norge Baker) kom med sin sinnsykt gode sjokoladekake ble det oppstandelse og liv! Gleder meg allerede.
Og denne sommeren kommer til å bli enda bedre, bare vente å se! Tihi...jeg har en hemmelighet på lur til våre kunder!
Grå Bukse// Rosa Singlet// hjerte skjerf// sorte pumps
Smykker og cardigan er også fra Drømmeverden.

Elsker grått og rosa sammen, så delikat!
Også piffer det opp og gir håp om lysere tider.

Ha en fin kveld!

1 kommentar:

  1. Så lekkert anntrekk!!
    Deilig med litt vår nå altså:)

    Huff, så ekkelt med denne mannen, håper han er borte for godt...

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!