torsdag 13. mars 2014

Nye krukker på kjøkkenet

Hei og hå!
Jeg føler jeg sier det samme hver uke, men nå er det jammen meg snart helg igjen. Fredag er min favorittdag! Først blir det jobb, fredag er en favoritt i butikken, alltid god stemning og masse koselige kunder. Deretter er det god mat og gullrekka på TV. Og hele helgen ligger forann oss, ubrukt. Så deilig!
Nå er vi virkelig klare for å ta fatt i våren her hjemme. Etter en dypdykk i skap og skuffer fant jeg ut at storesnupp har vokst ut av det meste iløpet av vinteren. (rart at det skjer hver vinter)
Da var det bare å skrive en liste og komme seg gjennom den.
Joggesko, gummistøvler, regntøy, pannebånd, vanter, vårjakke...og ikke minst klær!
Deilig å få alt på plass, men så utrolig moro å handle barneklær også:)
        

Som nevnt her om dagen har jeg fått en trang til å sortere, rydde og klargjøre når våren kommer.
Flere som føler for det?
Endelig har jeg funnet nye krukker til kjøkkenet!
 Serien jeg satte opp ved innflytting skulle bare stå her midlertidig. Jeg liker den serien jeg hadde veldig godt, men siden den er kremfarget passet den liksom aldri inn. Nå har jeg tatt inn en blanding av glass og sølv. Så enkelt og så delikat! Og sammen med rotting blir det helt meg.
Krukke med sølvlokk her, 3etg krukker her og rottingkurv her
Alt er fra Riviera Maison, min absolutte favoritt i butikken.

Make your Friday the best day!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!