fredag 28. februar 2014

VELKOMMEN VÅR!

Velkommen til Våren!
Om få minutter skriver vi 1.mars på blokka, hvor ble egentlig februar av?
Februar har vært en kontrastfylt måned. Fra høye brøytekanter til bar bakke. Ingen tvil om at våren var på vei. 
I tillegg har februar vært en SUPER måned for Drømmeverden. Ikke bare har vi kjempebra omsetning i butikken, men nettbutikken har solgt 4,5 ganger mer enn februar 2013. Faktisk har nettbutikken  salgsrekord i februar. 
Tenk det!
                 
 Jeg er både stolt og takknemlig. 
Stolt av hva jeg har klart å oppnå, ja for jeg kan faktisk gå med hevet hode og være det. Dette har kostet meg ufattelig mye tid, energi, sosialtliv og fritid. Dette hadde jeg ikke klart uten min kjære, mine nærmeste og mine fine ansatte:)
Takknemlig for at dere kunder velger Drømmeverden og liker det vi har å tilby.
Uten dere hadde selvfølgelig ikke dette målet vært nådd.
Tusen tusen takk!
Vi i Drømmeverden priser våren!
Butikken bugner av nyheter og vi pakker ut varer daglig. Reneste julaften. Varer flyr ut, og vi fyller på med nytt. Noen varer blir vi tomme for på bare noen dager, så det gjelder å hive seg rundt.
Farger er herlig nå, jeg har bestemt meg for å være colorful denne våren og sommeren.
SE bare på denne utrolig KULE buksa, i min favoritt farge:)
Og skinnjakken vi har gledet oss så mye til skulle komme er nå i butikk.
I utrolig deilig mykt skinn, jeg er bergtatt. Denne skal jeg bruke mye fremover. Til alt fra jeans, skjørt, kjole og shorts. Elsker slike plagg som passer til alt!
Corall jeans// T-shirtmed strassfjær// Skinnjakke // sorte pumps
Nye sorte pumps fra Debbie. Igjen en kjempegod lest og passform, her tenker man ikke over at man går på høye hæler.

Da gjenstår det bare å si: 
God Helg til DEG!

7 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med salgsrekorder og gode butikktider, det er bra!!
    Flik er du:)
    Herlig med vår og nye farger, gleder meg til vårshoppingen jeg og, må bare bli ferdig med disse regningsmånedene først, hehe:))

    SvarSlett
  3. Fantastisk sprekt antrekk :-). Kva er prisen på bukse,jakke og topp?

    SvarSlett
  4. Fantastisk flott antrekk! Kva er prisen på buksa,jakka og toppen

    SvarSlett
    Svar
    1. Alle plaggene er det link til nederst i innlegget.
      Ta deg en titt å se i nettbutikken:)

      Slett
  5. Så mye fint :-) Snart vår og ønske om litt nytt, takk for tips i deres butikk. Ha en riktig god kveld ! Hilsen Kristin

    SvarSlett
  6. Nydeleg! Har du en pris på herligheten?

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!