søndag 9. februar 2014

Vel overstått Morsdag

God kveld!
Håper alle mammaer der ute har hatt en fin morsdag?
Vi er vel heldige som har vår egen dag:)
Det beste og koseligste en kan få på en slik dag er koser, susser og søte ord fra de små. 
Selv om jeg har vært mamma i snart 6år nå synes jeg det fortsatt er litt uvirkelig. Tenk at to små mennesker er så avhengig av meg (og mannen), og elsker oss så høyt. Ingenting slår gleden man ser i øynene og på hele kroppsspråket til de små når man kommer å henter de etter en arbeidsdag. De er ikke mange ukene før de viser denne gleden. 
Det vakreste i verden er å være mamma!
En stor "holde-rundt-klem" sendes til alle kvinner der ute som ikke får oppleve å bli mamma, selv om de ønsker.
Tusen takk for at jeg får mammaen deres vakreste Pernille & Marielle.

Idag pyntet jeg med rosa siden jeg er en rosa jentemamma:)
Tenk at fatet mitt fra Riviera Maison er snart 6år gammelt, en mammagave til meg selv da Pernille var knøttliten. Fatet er like akuelt idag og kommer inn igjen om noen uker.
Mini champagnekjøler brukt som blomsterpotte, stanford hurricane stor og xs, samt kubbelys er fra RM og finnes her

Ta vare på de som betyr mest her i verden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!