fredag 7. februar 2014

Så ble det litt mer cosy


TGIF!
For et vær vi har hatt idag. 
Snøflak store som katter dalte ned fra himmelen og skapte litt av et kaos. Jeg brukte dobbel så lang tid hjem fra jobb, sporete veier, glatt, slaps og en del andre bilister på veien.
Egentlig skulle vi på fjellet denne helgen, men med slikt føre lot vi være. Vi tar ingen sjanser med verdens mest dyrebare last i bilen.
Fjelltur ble byttet ut med hjemmelaget pizza, masse stearinlys og OL åpning på TV. 
Deilig å bare lene seg tilbake og nyte. 
Som dere sikkert har fått med dere solgte vi spisebordet vi tidligere hadde på kjøkkenet. 
Inn flyttet den fineste skatten fra Rivera Maison!
Og det beste av alt: bordet har 2stk ileggsplater så det kan bli 1meter lenger ved behov. Det har jeg sett etter lenge og var hovedgrunnen for at vi byttet bord nå. Siden vi har spisestue og kjøkkenbord på ett og samme sted er vi avhengig av slike muligheter. 
Selv om jeg skal ikke legge skjul på at bordet er det flotteste jeg har sett også da!
Endelig er jeg lykkelig eier av en dining sofa as well.
Slagbenken solgte jeg i høst og har savnet å ha en kosekrok på kjøkkenet. 
Ikke bare er sofaen pen å se på, men det viktigste av alt så har den ekstremt god sittekomfort. Passe fast i setet siden man skal sitte ved et bord og passe god dybde. Har testet noen som enten er for lang i setet så man ikke når bak til ryggen eller for kort så man føler at man faller ut. 
Hele familien er kjempefornøyd!
Stolene har jeg lyst til å bytte ut også, og vet akkurat hva som skal inn. 3-5 stoler i samme stil som sofaen står på ønskelista. Bare det at vi har 8 stoler og jeg synes det er synd å måtte kvitte seg med disse. Ihvertfall de gangene vi har gjester. Kanskje de kan flytte inn på låven og fungere som ekstra stoler. *tenke ut noe smart*
Nå gjenstår bare taklampe og lamper over kjøkkenøya. 
Må bare flytte litt rundt på spisegruppa og finne ut nøyaktig hvor den skal stå.

Sofaen har vi nå på lager om du også ønsker deg en slik.
Den er 205cm lang og koster 9.999,-

Bordet er bestillingsvare. 
Vi kan bestille alle møblene fra Riviera Maison. Send gjerne en mail:drommeverden@hotmail.no for info.

Nyt helgen kjære dere!
Lev Livet Lykkelig
Produktliste:
Blå dekkebrikke her
Vase fra R.M her
Fasett telysestaker blå og grå her
Blå puter finnes her

1 kommentar:

  1. Å for ei superfin spisestue!!!
    Elsker sånn diningsofa, skulle gjerne hatt sånn jeg og , men
    samboeren elsker de gamle Lom - møblene, så de får stå :-)
    Riktig god lørdag!

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!