mandag 3. februar 2014

Privat Fotograf

Hei og Hopp!
Håper starten på uken har vært fin?
Mandag er en deilig dag. For meg betyr det starten på en ny uke, arbeidsdag, trening og kos med jentene mine. Vesla sov borte til idag så da ble det morgenkos med storegull. Deilig å ha god tid alene med henne. Rart å tenke på at for litt over ett år siden hadde vi bare henne (pluss en i magen da). 
I en hverdag alene med begge småjentene er det ikke alltid så lett å fokusere 100% på begge, da blir det mer 50/50 fokus på begge. De gangene jeg er alene med Pernille slår det meg hvor stor hun er blitt. Så mange vittige svar, spørsmål, undringer og ikke minst alt hun vet. Jeg tar meg i å flire mange ganger over noe av det hun sier. Fiffige kommentarer, så "voksne".
Idag har jeg testet ut en ny fotograf. 
Jeg begynte for en stund siden å bevege meg ut av "komfortsonen" og laget outfit bilder til dere lesere. Det har mange av dere gitt uttrykk for at dere har likt. Som oftest blir det bilder tatt i speilen, siden mannen er ute på jobb og jeg ikka har gått til innkjøp av stativ. 
Men idag fikk jeg en ny ide. Min store lille frøken Pernille kunne kanskje ta bilder?
Og det var en mer enn litt villig frøken som stilte opp som fotograf. Først så hun ikke noe i kamera, sa hun. Det var helt til jeg ba henne lukke det ene øyet. (vi har speilrefleks)
Deretter knipset hun i vei:)
Resultatet er ikke helt 110%, men greit nok. Øvelse gjør mester!
Ny tøff genser fra By TiMo her og Please Jeans her

Tilslutt et mobilbilde fra butikken. Skikkelig Laidback Comfy Monday idag!
Kan ikke få rost skoene fra Mou nok. De er varme, tøffe og utrolig behagelige. (og med forsterket hælkappe blir de gått skjevt)
Har noen igjen her
Imorgen blir det interiør igjen. Vår er tema:)

Mandagsklem fra

2 kommentarer:

  1. Hei. Flott butikk og flott blogg du har:) Lurte på hvor du har kjøpt de stoltrekkene du har på kjøkkenstolene dine? Kunne tenke meg noe lignende!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det:)
      Stoltrekkene er fra Ikea. Men de er desverre ikke i salg mer.

      Slett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!