torsdag 13. februar 2014

På farten

For en dag!
Idag har vi vært på farten i 12 timer. Avtale etter avtale i Oslo, hit og dit på kryss og tvers.
Mye klær som nå er i boks for høsten 2014.
Jeg gleder meg så innmari til masse deilige plagg som kommer til høsten. Strikk, jakker, gensere, skjørt, kjoler i deilige høstfarger.
Innkjøp hos by TiMo slår aldri feil!
Jeg kan love dere innmari mye fint som kommer derfra. Og de fantastiske must-have skjørtene kommer igjen til høsten i flere nye farger. Vi får inn et spekter av farger, Hurra!
Men dere, det kom inn mange fine nyheter fra by TiMo rett før jeg låste døra på onsdag. Nyheter jeg har ventet lenge på, nå er det vår i butikken.
Av erfaring er merket populært og godbitene flyr ut av butikken, så det lønner seg å være snar. Mange motebloggere og kjendiser har også trykket merket til sitt bryst, og det skjønner jeg godt.
Jeg er stolt av å føre dette i min butikk:)
Og vet dere, idag besøkte vi også et showrom jeg har gledet meg lenge til å se. Et nytt merke er på vei inn i Drømmeverden, dette vil dere ELSKE!
Gøy at et av mine favorittmerker kommmer. Jeg ønsker å holde det hemmelig en liten stund til, men dere skal snart få vite. 
En gledes dag!

Nattaklemmer, imorgen kaller jobben igjen:)
Foto: @drommeverden_no hos by TiMo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!