søndag 16. februar 2014

Helgeslutt

Håper helgen har vært fin?
Vi har kost oss på fjellet, godt med familietid. Men såååå mye snø det er på fjellet nå!
2meter høye brøytekanter, så det vil nok forbli snø til påske. Selv om den er sent i år.
Får håpe det blir snøfritt til fellesferien:)
Etter en helg borte er det veldig deilig å komme hjem igjen.
Bare man får pakket ut alt pikkpakk. Jeg hater å pakke og enda verre er det å pakke ut. Men utrolig deilig når det er gjort. Nå er både hjem og jeg klar for en ny uke.

Vi skal pakke ut store mengder med Greengate i butikken. Og mye skal pakkes ned igjen, og sendes til våre fine nettbutikk-kunder. Det shoppes mer enn noen gang på nett, og det merkes.
Jeg er så utrolig takknemlig for alle som velger Drømmeverden både på nett og som kommer til butikken! Tusen tusen takk kjære kunder!
Jeg får komme meg i loppekassa. Ny uke, nye muligheter:)

Jeg og mannen hadde forresten 12års jubileum igår. Tenk det!
Min beste støttespiller, venn og pappa for våre to gull. 
Det er faktisk hans skyld at jeg driver butikk, han synes jeg skulle gjøre noe ut av hobbyen min. Og det var han som kom med navnet Drømmeverden. 
Jeg er HELDIG!

Happy new week!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!