tirsdag 11. februar 2014

Et velfortjent pust i bakken

God Tirsdag søte!
Det ble ikke noe innlegg her igår. Etter jobb var det endelig duket for MR timen som jeg har ventet så lenge på. Fantastisk å få det på kveldstid:)
Nå gjenstår det bare å vente på resultatet. Krysser fingrene for et frisk rygg etterhvert.
Idag har jeg hatt fridag sammen med vesla. Utrolig hva man rekker på en slik dag, stort sett ihvertfall. Her i heimen er det blitt tid til litt husvask, klesvask, støvsuging, trening og litt OL innimellom slagene. Og masse kos på gulvet med veslemor:)
Mens hun tok luren sin snek jeg meg til en pust i bakken med kaffe, hjemmelaget bounty sjokolade og TV. Jeg slang meg på sofaen med pledd og det hele, DET er hverdagsluksus det!

Disse Bounty sjokoladene ble veldig gode, kanskje du også vil prøve?
Dette er en sunnere snacks, fri for sukker, og de er lavkarbo.
Oppskrift:
1/2dl sukrin 
50g kokosfett
1dl fløte
1dl kokosmelk
200g revet kokos

smelt sukrin og kokosfett i en gryte. Tilsett kokosmelk, fløte og kokos, la det koke svakt. Rør sammen alt og deretter avkjøl det i kjøleskap. 
Form deilgen til avlange pøler, biter eller boller. Sett de deretter i fryseren.
Smelt 70% sjokolade og dypp bitene oppi. Avkjøl så bitene i fryseren igjen.
Oppbevares i kjøleskap.

NAM!

Nyt dagen videre og gjør hver dag litt magisk!

De søte asjettene er fra Riviera Maison og finnes i butikken min (og i nettbutikken)
Gleder meg til å servere kaffe og noe søtt til mine gjester også.

2 kommentarer:

  1. Så deilig med en fridag ♥
    Og den sjokkisen så goood ut:)
    God bedring med ryggen.

    SvarSlett
  2. Herlig med slike små pusterom. Man setter ekstra pris på dem når man har hektiske dager ellers.
    Den oppskriften er herved lagret. Ser kjempegode ut! Takk for at du deler. ;)

    God bedring med ryggen!

    Ha en glad og kreativ torsdag!

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!