mandag 20. januar 2014

Loose Dress

Hurra for mandag og ny uke!
Helgen fløy rett og slett fra meg. Jobb fredag og lørdag, feiring av veslemor på søndag. 
Og med bursdagsfeiring i heimen medfølger det en del forberedelser. 
Jeg baker alltid litt mer enn ett slag (kremt), vasker huset, rydder og pynter. Ikke bare er jeg en kontrollfreak, perfeksjonist og selverklært husmor, men jeg elsker å lage istand selskap!
Endelig er kjolen fra TiMo jeg har ventet på siden august i butikk. Digger at den er loose rundt midje og stram rund hofter/rompe. Også har den lommer i front, gjør den så kul.
Fargen er mørkegrå/antrasitt med sølvglitter. Pyntes opp eller ned. 
Igår var den bursdagskjole, idag fikk den bli med på jobb:)
Finnes noen igjen Her 
Tilslutt et bilde av bursdagsjenta som fikk spise marsipankake for første gang, og alene..
(måtte le av bildet, jeg har faktisk ikke gått inn for å matche smekke og asjett)

Ikveld er jeg skikkelig sliten så her blir det tidlig kveld.
Bursdag tar jeg:)

Klem fra

2 kommentarer:

  1. Su kul den var!!
    Er kanskje noe for meg som har litt mage den da:))

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Utrolig kul kjole! Likte den veldig godt :) Nydelig liten frøken :)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!