mandag 6. januar 2014

Blanke ark og rent kjøkken!

Velkommen inn i husets Hjerte:
God mandagskveld!
Tenk nå er vi igang med årets første uke, det er deilig det. Gleder meg til lysere tider.
Idag har også vært starten på min nye hverdag. Mammapermisjon, pappapermisjon og juleferie er over. Jeg er igjen gressenke på ukedagene, nå i tillegg som arbeidende mamma. Min nye hverdag innebærer nå å levere to små på hvert sitt sted før jobben kaller og hente de etter jobb. Jeg begynte å jobbe før jul da min permisjon gikk ut, men da var det pappapermisjon her hjemme. Nå ligger alt i mine hender.
TURBOMAMMA is back!
Julegardinene er byttet ut, det røde byttet ut med beige, hvitt, grovt treverk og dus rosa. Elsker at kjøkkenet vårt ble så lyst, åpent og ryddig igjen. Det var koselig med julekjøkken, men alt til sin tid:)
Juleblomstene er kastet ut, nesten litt synd siden de fortsatt var like fine. Noen som tar vare på juleblomstene utover januar forresten? Jeg hadde så vondt for å kaste de ut.
Nye blomster er kjøpt inn. Jeg ELSKER blomster formet som hjerte, så valget falt naturlig nok på eføy i hjerteform. Og dere, pottene er fra Riviera Maison og kommer snart til Drømmeverden. Tenk at jeg har hatt mine i 4-5år alt, en skikkelig klassisker. Samme med rottingfatet på spisebordet, det kommer også. 
Jeg får mange spørsmål om kjøkkenet vårt, som forøvrig er mitt favorittrom og det rommet i huset jeg tilbringer mest tid. Innredningen er heltre malt i fargen bomull, samme farge har vi på vegger også. Jeg har tegnet innredningen selv og fått det produsert av et møbelsnekkerfirma i Estland. Det ligger veldig mye tanker, tid og mailing tur-retur bak. Alt i alt har det vært en stor jobb, litt gambling pga dårlig engelsk hos min kontaktperson og sjansespill på om vi ville få kjøkkenet slik vi ønsket. Men jeg kan ikke si annet enn at jeg er superfornøyd med tanke på det praktiske, kvalitet og det estetiske.
Happy wife, happy life:)




Takk for besøket og velkommen igjen!:)

Nå blir det Varg Veum på Tv og en kopp med noe varmt, godt plassert i sofaen med pleddet på.
*Husmorlykke*

6 kommentarer:

  1. Fantastisk fint kjøkken:) du er super flink:)

    SvarSlett
  2. Kjøkkenet ditt er lekkert! Jeg kaster aldri juleblomstene før de er visne. Synes det er moro å ta vare på dem og få dem til å leve lengst mulig.

    SvarSlett
  3. Kjøkkenet ditt er lekkert! Jeg kaster aldri juleblomstene før de er visne, synes det er moro å holde liv i dem lengst mulig, jeg!

    SvarSlett
  4. Så hyggelig atmosfære! Her kunne jeg kost meg :-)
    Lykke til til deg. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  5. Fy søren,du har det fineste kjøkkenet jeg noen gang har sett ♥

    Ha en flott tirsdagkveld

    Klem fra Lill

    SvarSlett
  6. KJøkkenet deres er lekkert!!
    Og så stort og deilig, heldig er du:)
    Flotte detaljer og, er veldig deilig og rydde ut julen og få det litt ryddigere og luftigere:)

    Ha en fin fin dag Turbomamma:)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!