mandag 2. desember 2013

Fra hus til hjem

God kveld!
Noen av dere som har fått julestemning?
Igår var vi på julegrantenning med pepperkaker, gløgg og nisse. I tillegg spiste vi julemiddag og huset vårt er så og si ferdig julepyntet. Fortsatt klarer hverken jeg eller mannen å få helt den rette julestemningen. Lurer rett og slett på om det kan være snøen som daler ned som mangler...?
Huset vårt formes mer og mer til et hjem. Jeg synes ikke et hjem blir helt komplett før man får noe på veggene, og aller helst noe personlig. Ting tar tid her i heimen, kanskje mest fordi mor selv har "hull i veggen" vegring. Tenk om jeg angrer?

Jeg klarte endelig å bestemme meg og fikk vaktmestern (pappa) til å hjelpe meg siden vi har gipsvegger i stua. Bildelister er jo genialt, nå kan jeg endre og bytte akkurat som jeg vil! *Hurra*
Endelig kom de fine bildene av jentene mine opp, mine to hjerter. Og ELSK på den nye klokken min, noen få igjen her.
Nå skal jeg lage en kopp kakao til meg og mannen, før vi skal få med oss Farmen.

Ønsker deg en flott kveld og nyt morgendagen!
Desember går så altfor fort.

4 kommentarer:

  1. Nydelig dere har pyntet:)
    Høres ut som dere har hatt en koselig tid og gjort masse ting til Jul:)
    Ønsker deg en herlig uke
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Så fint det ble! :) Hvor får man tak i sånne bildelister?

    SvarSlett
  3. Hei:) nydelig hjem..kan jeg spørre hvilken farge du har malt veggene med?
    Camilla

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!