tirsdag 26. november 2013

Stemning!

God kveld!
Håper du har hatt en fin tirsdag? 
Den er ved veis ende og jeg er straks på vei inn på soverommet. Ville bare vise dere litt av kveldens bilder. Jeg elsker kveldene her hjemme, vil ikke at de skal ta slutt. Egentlig snakker vi lakenskrekk:)
Noe av det koseligste med tiden vi har foran oss nå er selve stemningen. 
Jeg elsker julen og alt som hører med den. Men julestemningen er det flotteste. Hos meg kommer den når jeg hører på julemusikk, tenner lys, baker, ser julepynt eller ved spesielle lukter som minner meg om jul. For ikke å snakke om alle de faste julefilmene jeg MÅ se før jul hvert år. 
Stuen har fått litt touch av jul idag. Herregud som jeg koser meg akkurat nå!
Jeg har tent masse lys, adventsstjernen er på plass, julete i koppen og jeg bare nyter.

(interiør og tekstiler er stort sett fra Drømmeverden interiør)

Nattaklem fra

3 kommentarer:

  1. Kjempe koselig:)
    Liker selv godt å tenne masse lys:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Ser så lunt og koselig ut ♥
    Kan jeg spørre hvor de stjerne-lysestakene er fra?

    Ønsker deg en fin onsdag :)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!