fredag 22. november 2013

Riviera Maison Nederland-tur...Del2

God fredagskveld!
Feliz Navidad...feliz navidad.. flere enn meg som kjenner at julestemningen kommer smygende?
På min ønskeliste står dette vakre juleserviset fra Riviera Maison. Dette er utsolgt ellers hadde jeg rett og slett tatt det inn til butikken. Hvitt med sølvtekst.
Håper du også sitter godt fast i sofaen eller godstolen. 
Jeg elsker fredager!
Dagen starter alltid med frokost med min lille familie på 4, fin start på helgen. Deretter drar jeg på jobb og koser meg i butikken. Deilig å ha en fast jobbedag i permisjonstiden, mens far og datter koser seg hjemme. BUtikken har idag blitt stylet, og mer varer har kommet opp og frem. 
Dagen avsluttes med god mat, the voice og etterhvert litt metime sammen med macen.
Årets jul fra RM er rosa!
Kunne ikke passet denne frua bedre. 
Sølv, hvitt, lin og rosa...herre så kult...Men SÅ uaktuelt!
Prinsessa mi på 5år hadde nok digget det, men tror mannen i huset hadde blitt ganske oppgitt:)
Kommentar fra min side her: "kan vi ikke ha sånn vanlig jul a?"
*jeg må flire litt*
En annen ting som står på min ønskeliste...faktisk helt øverst:
Dette kjempetøffe bordet med nydelige ben og to ekstra plater.
Jeg skal selge kjøkkenbordet vårt og hadde bestilt nytt, men etter altfor lang venting har jeg avbestilt det fra leverandør (ikke RM altså). Det er grenser for hvor dårlig service man godtar. 
RM har de flotteste møblene med den beste kvaliten, ingen over eller vedsiden.


        

I helgen skal min kjære få hente ned jule-eskene fra loftet. Jeg skal se gjennom hva vi har og planlegge årets julehus. Egentlig er jeg klar for å pynte, men det ville vel vært galskap... men ikke si det til noen:)

Nyt helgen sammen med de som betyr mest for deg!

Klem fra

1 kommentar:

  1. Fortsatt masse flott du viser:)
    Ønsker deg en herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!