torsdag 14. november 2013

På tide å avsløre!

God morning!
Jeg har allerede vært oppe mange timer allerede, for å rekke et tidlig fly.
Nå er det dags for å avsløre min store hemmelighet. Jeg er i fullstendig ekstase!
Jeg er så utrolig heldig og får bli forhandler for mitt favoritt merke.

Tamtarata!

Jepp, vi skal begynne å selge de fantastisk flotte varene til Riviera Maison.
Herregud som jeg må klype meg i armen!!!
Liker du R.M?
                     
Og hvor jeg er på vei?
Jo, nå skal jeg ned til Amsterdam på Riviera Maison sit showroom. 
Jeg er så spent at jeg snart sprekker! Vi skal få se den nye kolleksjonen for vår og sommer 2014. 
*klype meg i armen*

Vel, som du sikkert skjønner så er dette veldig stort for "lille" meg og min butikk. Den skal nå løftes 100 hakk igjen. Halleluja!
Jeg må bare rope: JAAAAAA!!!

Kamera er med, jeg må løpe til flyet:)

See ya!

4 kommentarer:

  1. Hurraaa, så gøy:))
    Gratulerer, og goood tur!

    SvarSlett
  2. Gratulerer:)Så mye fint de har:):)
    Klem,Lindamor

    SvarSlett
  3. Så kjempe gøy:)
    Dem har jo så utrolig mye flott:)
    Kos deg masse:)
    Klem Merete

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!