mandag 11. november 2013

Julebord!

Happy Mandag!
Nesten så jeg lyver litt nå, ihvertfall hvis noen hadde sagt det til meg idag tidlig.. Natten har bestått av mye nattevåk siden vesla har tett nese, og er avhengig av smokk. Jeg har løpt frem og tilbake for å trøste, legge henne ned, gi smokk og tørke nese. I ett lite minutt der angret jeg på at hun hadde eget rom...
Men nå etter noen timer med babykos, en deilig joggetur ute i den friske luften, varm dusj og en herlig lunsj kunne ikke mandagen blitt bedre:)
I helga koste vi oss på fjellet hvor det var mye snø. Kjempekos for jentene som fikk testet akebrettene sine. Marielle på 9mnd satt rett opp og ned med armene rett ut, sånn er det med vintertøy på. Ganske komisk:) Det å komme hjem til bar bakke var helt greit, jeg er ikke altfor glad i vintern og den kan godt vente litt til... bare det blir snø til jul!
Som butikkeier er man godt igang med forberedelser til jul. 
Ja faktisk ble alt handlet inn allerede i august. Drømmeverden er nå julepyntet for lengst og en del av godbitene har allerede for nye hjem. En av mine favoritter er tekstil serien i rødstripet. Så lun, koselig og litt røff på en gang. Også liker jeg de dusere fargene.

Sett så søt gris?
Den falt jeg sånn for, og det gjorde Pernille også. HUn håper at den kan flytte inn på rommet hennes til jul:)

Alle jule tekstilene og grisen finnes her
 sølvskål (den med pepperkaker) Her
4 på rad lysestake her
Servise jeg har brukt er Greengate red spot og sophie vintage. her

Ønsker deg en fortsatt fin mandag!
Ny uke, nye muligheter.

2 kommentarer:

  1. For et koselig bord du har pyntet her! Kongle i miniform var kjempedekorativt - kan hende jeg låner den ideen av deg :)
    Ha en fin ny uke!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  2. Kjempe koselig bord du har dekket og herlige detaljer:)
    God bedring til den lille:)
    Klem Merete

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!