onsdag 2. oktober 2013

What a mess!

Hohoho!
Mor er alene hjemme og det synes!
Hele huset står på hodet, snakk om å ta for seg alt på en gang. Jeg innreder, henger opp, monterer, flytter om, pusser, maler...ja, hva er det jeg ikke gjør!?
Nå ser det verre ut enn når barna er hjemme:)

Uansett, jeg får gjort masse og gleder meg til å krysse av på listen min. Skal se jeg klarer å bli ferdig med hele listen før 1.desember!:)

Slik så jeg ut igår kveld:
Master bedroom har fått et stort oppløft, en liten sneak peak foreløpig. 
Jeg har sovet så godt inatt!

Ha en fin onsdag, alle sammen!

Til våre kunder: 
Vi har fått sending fra greengate så nå er hyllene fylt opp igjen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!