torsdag 17. oktober 2013

Shine like a star!

Hei og hopp!
Tenk at uken går mot helg allerede, jeg klarer ikke helt å bli fortrolig med at det bare er mandager og fredager nesten i min uke. De andre dagene forsvinner unna!

Be a star:


Jeg har forelsket meg helt i denne genseren med knallrosa stjerne!
Ikke bare er den skikkelig tøff, men den er så myk at jeg har ikke kjent noe lignende tidligere. Den inneholder mye alpakka ull så det er nok grunnen. Kunne ønske dere kunne kjenne hvor myk den er gjennom bloggen. Men så langt har ikke teknologien kommet:)
Mannen kom hjem tidlig idag, det er ikke ofte. Da ble det pannekake-middag laget av mann og barn, helt perfekt spør du meg. Bildene er fra tidligere idag, rett før jeg løp avgårde til ei venninne. Endelig fikk jeg klippet vekk hårtustene mine, jeg har mistet så mye hår etter svangerskap, fødsel og amming. Det var bare noen tynne lengder igjen. Deilig med en forandring og litt selvpleie:)
I ettermiddag lagde jeg eple-crisp siden vi har fått så mye epler. Nå er den ferdig og vi skal kose oss, bare jeg og mannen.

Ønsker deg en super torsdag!

Husk at det er 20% fredag og lørdag på nesten hele butikken i Åmot!
Kjøp julegaver nå:)

Genser finner du HER

1 kommentar:

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!