torsdag 10. oktober 2013

Kun til lån!

Happy Torsdag! 
Tenk at uken går mot helg igjen. Jeg syens det nesten bare er mandager og fredager, flere som føler det? Torsdag er vanligvis dagen for at mannen kommer hjem etter endt arbeidsuke. Men ikke denne torsdagskvelden. Jeg får vente en dag ekstra
Så stor stas at mange av dere likte det nye stuebordet vårt!
Jeg elsker den grove platen og de elegenate bena. Spisebord i samme serie har flyttet inn på kjøkkenet vårt, men det er bare på lån. 
Vi skal bytte spisebordet vi har på kjøkkenet idag. Det flyttet inn da huset var ferdig bygget for 1 år siden og skulle være her frem til vi fant det riktige bordet. Jeg har nå bestemt meg for at det må bli et bord med grov plate og hvite ben, det er jo bare så lekkert!
Bordet finnes i nettbutikken HER
Hva synes du?
Vi har et stort kjøkken som krever et stort langbord. Kjøkkenet vårt fungerer mer som et allrom, faktisk er det der vi er mest. Huset vårt har ingen egen spisestue så kjøkkenbordet må kunne romme mange.
Desverre ble dette spisebordet litt for lite hjemme hos oss, til tross for at det er ganske stort.
Akkurat nå har vi begge bordene på kjøkkenet, og fortsatt er det greit med plass. Pernillemor synes vi kunne ha begge bordene, vi hadde jo plass. Hadde hun fått velge ville hun spist middag ved det nye bordet idag, for det var jo så mye finere. :)

Koselig med flere kjøkkenbord:
Jeg må nok bare levere bordet tilbake, takk for nå kjære bord.
Tror jeg fant et annet bord i samme stil som vil passe bedre hos oss. Håper det kan komme veldig snart. Nye stoler og sofa venter jeg også på. Bare alt kommer til jul...
Skal bli godt å få en deilig ny kosekrok på kjøkkenet.

Imorgen er det jobbedag for meg i butikken, can´t wait.
Jeg liker å komme meg ut i jobb en dag i uken, deilig å fungere på andre arenaer enn bare hjemme.
Lillemor begynner å bli veldig mammadalt, hun har også godt av litt avbrekk fra meg:)

Ønsker deg en super Fredag, ta imot helgen med åpne armer!


2 kommentarer:

  1. Nydelig bord!
    Neste uke skal jeg ha hele jobben min på besøk her hjemme, så da får jeg testet ut vårt spisebord i full lengde for første gang :)
    Vips var det fredag igjen - Ha en flott høsthelg!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  2. Så fint det er hos dere ♥
    KOS deg masse, masse med mannen:))

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!