onsdag 23. oktober 2013

Innkjøp, shopping og på ønskelista

En liten tur innom før jeg tar kvelden etter en veldig lang dag:)
Idag gikk turen inn til Oslo på innkjøp av et nytt klesmerke. Herregud så mye fint som kommer!
Klærne er klassiske, trendy, gode materialer, fin passform og fine priser.
Hva mer kan man ønske seg? 

På vei hjem stoppet vi på Sandvika, med et obligatorisk besøk hos Riviera Maison. Med en egen interiørbutikk er det ikke mye jeg shopper av interiør andre steder, men her kan jeg ikke la være.
De hyggelige damene var i full sving med å style julebutikk, jeg følte jeg kom til himmelen.
Butikken kommer til å stråle når de er ferdig, og så utrolig mye fint!!!!
Dette stjerne etasjefatet står på min ønskeliste, sett noe så vakkert?

Vi i Drømmeverden feirer gulldager denne uken og kjører derfor TA 3 BETAL FOR 2 på klær og sko.
Ønsker du samme tilbudet i nettbutikken? Legg inn en ordre på 3 plagg så går jeg inn manuelt og endrer prisen til 0,- på det rimeligste plagget. God deal?
Gjelder frem til lørdag kl.15.00

Nattaklem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!