fredag 11. oktober 2013

Fredagsfølelsen!

Hurra for Fredag!
Idag er kroppen ekstra sliten. Vi satte butikken på hodet idag!
 Flytte om på møbler og varer, masse nye varer er pakket ut og kommet på plass, og hele butikken fremstår som NY....igjen.  Det er så mye fint der nå, jeg har lyst på alt. 
Herregud så gøy!
Her sitter vi å ser på gullrekka på TV, hjemmelaget pizza er i magen og bena i sofaen. 
Å du herlige fredag!
Har du samme fredagsfølelse?

Tusen takk til alle som følger meg her, alle som leser bloggen min, besøker butikken og nettbutikken, følger butikken min på facebook og meg på instagram.
En nydelig bukett til DEG!

Derfor gir jeg fri frakt på ordre over kr.500,- i nettbutikken!

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!