mandag 21. oktober 2013

En perfekt skalle, og gulldager!

Mandagsblues!
Jeg begynner å like mandager mer og mer. Så deilig å kunne starte på nytt!
En deilig treningsøkt er helt på sin plass.
Men mandagen blir ikke bra om jeg ikke har gjort klart for en ny uke på søndag. Huset må være ryddet,  klær på plass, bhg sekk pakket, alle nybadet og kjøleskapet ikke tomt. 
For ja, jeg elsker orden og kontroll.
Endelig fant jeg en perfekt skalle!
Jeg synes personlig at mange hodeskaller blir for harde og tøffe i uttrykket. Lenge har jeg ønsket meg en pute i lin med hodeskalle i gull eller metall, og jeg fant tilslutt.
Denne gled rett inn i stua vår sammen med alle de andre putene. Det gjorde ingenting at den passet sammen med alt gull interiøret mitt.
Pute finnes HER (puter og interiør også fra nettbutikken)
Denne uken er det gulldager i butikken, og resten av Åmot handelsstand.
Det betyr at du får 1stk gullseddel per 100-lapp du handler for. Samle gullsedlene og legg de i en gryte inne på Åmot senteret. Til lørdag blir det trekning av mange fine premier. 
Les evt mer på Bygdeposten.
Vi gleder oss over Gulldager i butikken:)

Nei, nå skriker bekkenet etter mye jobb ved skrivepulten idag. Og sofaen kaller, sammen med en kopp tea. Mandagkos på gang!

Imorgen kommer uken produkt ut, følg med!

Klem fra 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!