tirsdag 10. september 2013

Vinn tøff pute!

God kveld i stuen!
Tenkte jeg skulle tipse dere lesere om en konkurranse på Drømmeverden interiør sin Facebook side. Det eneste man trenger å gjøre er å klikke på linken under, like siden og legge igjen epost adressen din.
Du kan vinne en tøff pute med metall skrift fra Bloomingville!

Jeg har puten i sølv i sofaen i hallen, litt av et blikkfang!
Nå ønsker jeg meg den med kobber tekst sammen med andre kobber elementer vi har fått inn i butikken nå, vet akkurat hvor jeg ville hatt det i huset.

Idag startet jeg og lillemor dagen med babycamp. Jeg begynte idag et 8-ukers kurs for mor med baby på treningssenteret jeg jobber. Siden det er jeg som holder timen var jeg veldig spent på hvordan det skulle gå med lillemor. Men hun sovnet etter kort tid og sov seg gjennom nesten hele timen. Babycamp er en time for nybakte mødre, hvor vi mødrene først varmer opp med enkel aerobic/trinn og deretter kjører styrketrening hvor babyen fungerer som vekt. Moro for mor og baby:)
For de som bor i området så foregår dette på Gym 2000.

Ta deg en tur inn på linken og bli med i trekningen da vel!

Ønsker deg en fortsatt fin tirsdag:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!