torsdag 5. september 2013

Underveis..


Happy Torsdag, og snart helg!
Synes jeg bare skriver mandager og fredager, de dagene i mellom forsvinner så fort.

       
 Som jeg har skrev tidligere så er butikken i en liten forvandlingsfase nå. Vi åpner opp lokale mer, flytter på møbler og pakker opp varer. Høstbutikk it is!
Knipset noen underveis bilder til dere, så alt er ikke ferdig på bildene og noen hyller ser litt tomme ut. 
Sanselige rom boken er forresten kommet, utrolig flott bok med masse inspirasjon.
Finnes også HER

           
Jeg gleder meg så mye til å jobbe imorgen.
Ta nyhetene i øyesyn, style litt, hjelpe kunder og ikke minst se hvordan butikken er blitt.

Vi er så heldige å ha peis i butikken, det blir ekstra kos nå utover!
Masse deilige klesplagg og sko er også kommet i hus.
Den tøffe skjorten på dukken med patcher på albuene og andre fiffige detaljer er vi allerede snart tom for. Ingenting som er mer givende enn det:)
Butikken ligger i en gammel brun pub som er pusset opp for vårt bruk. Men fortsatt finner man brune bjelker i taket, murstein, peis, stor uteserverings-terrasse osv. Jeg DIGGER den nye butikken min!
Her snakker vi atmosfære og sjel, noe jeg synes er viktig for en slik type butikk. 
 Du skal ha lyst til å slå deg ned og bli en god stund, rett og slett hjemmekoselig.
Slik er mye av hverdagen i en butikk: PAPPESKER!
Vi har fått en kjempestor ladning med Greengate igjen, deilig siden hyllene var så skrapte.
Masse Greengate skal ut til dere nettbutikk-shoppere. Det er moro!
Velkommen til nye følgere på bloggen, håper du vil trives her:)

Her hjemme våkner snart lillemor, så jeg får hive meg rundt. 
Vaskemaskinen piper, så sånn går no dagan!

Høstinspo kommer snart fra min stue.
So long!

2 kommentarer:

  1. Dagene flyr alt for fort for tida ja! Rekker så vidt å holde rede på meg selv... hihi.. Etter den helga som kommer nå roer det seg bittelitt, så da håper jeg at jeg kan få tatt litt bilder og sånt igjen :)

    Nyt den fine butikken din og alt annet som er livet :)
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!