søndag 29. september 2013

Morgenstund har gull i munn!

God Morgen fra prinsesse-huset!
Jeg er tidlig oppe med mine to gull. Deilig å ikke skulle på jobb, barnehage, trening eller andre avtaler. Her er det høy kosefaktor som gjelder!
Pernille har fått Rapunzel på DVD, hennes store forbilde. Hun har spart til langt hår leeeenge nå:)
Minstemor gløtter opp på TVn innimellom, men er mest opptatt av hva som er i lekekassa si. Rart det der, hvor spennende det er å rote i den. For det er akkurat det samme som var oppi den igår:)
Hun beveger seg nå raskt rundt på gulvet, tar tak i alt, drar i alt, river ned og utforsker. Her er det bare å følge med. Vi har en stor sølv-candelaber stående på gulvet som er veldig spennende å leke med, tror den må få plass i hallen. Jeg er ikke fan av å rydde bort ting, for barna skal lære seg hva de kan leke med og ikke. Men enn så lenge er hun for liten til å skjønne ordet NEI. 

Titt-tei!
Filmen går mot slutten så jeg får tappe i boblekaret, jentene skal bades.
De ELSKER å bade sammen!

En kopp til med krutt så er jeg klar!
God Søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!