mandag 9. september 2013

Høst-puslerier!

GOOOD MANDAG!
Da var helgen over og ny uke er godt igang. 
Jeg er egentlig veldig glad i mandager, mulighet for å starte på nytt med blanke ark. Nye mål, nye muligheter og hverdagen starter igjen etter helg. Men denne mandagen har vært litt stri. 
Med ei lita prinsesse som har småsutret i hele dag og nesten ikke sovet, kjenner jeg at tålmodigheten min blir tynnslitt... Krysser fingrene for at det er tenner som kanskje endelig kan titte frem, og ingen sykdom som er på gang. *tvi tvi*
Jeg har høstet opp litt i stuen.
Ingenting er så deilig som saueskinn, masse puter, pledd, og mange lysholdere. Aller helst i jordfarger, da er det høst for meg. Lin, brunt, krem, treverk og sauskinn. Ja takk!
Det er noe helt eget med kabelstrikk, synes jeg. Elsker å sprite opp sofaen med noen puter og pledd i kabelstrikk. Vi får inn noen fantastiske nye kabelstrikk puter og pledd om et par uker i butikken, det gledes!
Det nærmer seg kvelden og mørkt så da er det vel ikke noe annet å gjøre enn å tenne masse lys, bre pleddet over seg og nyte en deilig kopp tea.
Ønsker deg en fortsatt deilig mandag!

(puter, skinn, sofa og interiør fra Drømmeverden interiør)

2 kommentarer:

  1. Koselig høststemning :) er det som er fint med denne årstiden, all innekosen :)

    håper det bare er tenner på vei da, og at de dukker opp snart :)

    SvarSlett
  2. Herlig stemning:)
    Det er deilig nå ♥

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!