tirsdag 17. september 2013

For 8 måneder siden!


God kveld i natten!
Plutselig var vi godt ut i ny uke og jeg har allerede fått jobbet mye og fikset en del her hjemme.
Ikveld har jeg sittet druknet i regnskap, herremin som jeg hater å føre regnskap. Men skal man drive egen bisniss så må man. Også godt å holde oversikten!

Tenk at vår lille prinsesse er 8måneder idag. Hvor ble den tiden av?
Hun sitter nå selv på rompa, kryper bortover gulvet og skrattler. For en fantastisk tid vi har nå!
Hun koser og git mye tilbake, en herlig liten skatt.

Dagen før jeg fikk rier hadde vi fotoshoot her hjemme, jeg og store prinsessa mi.
Herlige minner av en stor mage (som jeg til tider savner) og en spent storesøster.
Jeg har mange bilder fra denne dagen, noe skal nå opp på veggen!

Jeg har pyntet heimen med noe nytt idag. Bilder får jeg ta imorgen siden lyset forsvinner tidlig nå og det gir dårlige bilder. Høstnytt Love!

Idag forsvant slagbenken fra kjøkkenet. Det ble så trist der inne. Nå må jeg tenke nytt og flytte om, kanskje kjøpe noe nytt..? Håper den nye eieren blir fornøyd, for fin det er det jammen meg:)

Nattinatt fra 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!