søndag 22. september 2013

Familie-Søndag!

Håper dere har hatt en fin søndag!
Her i heimen har vi hatt en skikkelig familiedag. Jeg og minstemor sov helt til 9.30, det er langt fra hevrdagskost her i huset. Det verste med å sove så lenge er at man føler at hele dagen har gått, før den i det hele tatt har begynt. Derfor bestemte jeg meg for å skrinlegge de fleste planer for dagen og bare kose meg med mine tre gull.
Helt arbeidsløse har vi ikke vært. Idag takket vi for den flotte sommeren vi har hatt og kjørte hagemøbler, uteleker, sykler og basseng på låven. Nå er vi skikkelig klare for høst og vinter, og kan glede oss til en ny sommer. Jeg pakket også bort en del sommertøy til jentene. Nå er det ull som gjelder!
Etter mange timer ute i den fine høstlufta var det ekstra godt å komme inn igjen til vafler og kakao.

Jeg slang sammen en porsjon lavkarbo-vafler også. 
Helt eksakt oppskrift har jeg ikke, for jeg liker å slumpe:)
Men i utgangspunktet brukte jeg: 
2egg// 1ts sukrin// litt kardemomme// 1dl fløte// 2ss smeltet smør// malte mandler til det ble en fin røre. 
NAM!
Dagen ble avsluttet i badekaret for begge jentene. De elsker å bade sammen, søskenkjærlighet<3
Nå er det ekstra moro med Marielle som har blitt 8mnd og har de siste dagene lært seg å sitte selv. Nå hermer hun etter storesøster og plasker i vannet som en gal.
Vi ble våte alle mann:)

Nå er jeg klar for en ny uke, håper dere er det samme.

God søndagskveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!