lørdag 28. september 2013

Driftwood!

Lørdags-feeling!
Lørdag uten de helt store planer er deilig, bare kos med mine kjære. Vi har alle gjort det vi liker best idag.  Jentene lekte sammen i stuen i lang tid idag, så koselig å se samspillet mellom de og storesøster som er så anasvarsfull. Hun leker og underholder lillesøster, følger henne rundt og roper på meg om hun mener at lillesøster er i "fare" (rører mammas pynteting). Mens de lekte fikk jeg ryddet og dullet i heimen, vasket klær og andre huslige sysler. Mannen forsvant fort ut i garasjen for å dulle med sin favoritt, en oldis MK1 bil. 
Jeg har bare det siste året blitt røffere i stilen. Mye av det hvite og romantaiske er byttet ut med drivved, rotting, betong, og lin. Jeg liker fortsatt det hvite, men satt sammen med noe røft. 
Sølv har jeg likt i mange år og følger meg fortsatt.  
Jeg har aldri vært noen shabby chic dame, men en del hvitt har jeg hatt og har noe fortsatt. 
Liker du driftwood?
En veldig travel og spennende uke ligger foran meg, noe utenom det hverdagslige.
Grugleder meg!
Nå har vi spist en deilig lørdagsmiddag og sett Skal vi danse. 
Herlig lørdag og akkurat slik det skal være. 
Ønsker deg en fortsatt fin lørdagskveld og søndag. Lad opp og gjør deg klar for en ny uke, da blir uken så mye bedre:)
HAPPY WEEKEND!

4 på rad lysestake HER
Etasjefat HER
Firkantet lykt HER

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!