tirsdag 20. august 2013

Slagbenk selges!


SOLGT!

 Det er med tungt hjerte jeg gjør dette, men noen ganger må man bare.
Vi skal bytte ut litt møbler her hjemme og da har vi ikke plass til alt, rett og slett.

På kjøkkenet har vi en flott slagbenk som er nyprodusert i gammel utførelse. Den har rom under setet, supert for puter, leker, spill osv.
Vi har hatt den i huset siden vi flyttet inn her, altså 1år. Den er veldig lite brukt annet enn til å romme alle mine puter:) Like fin som ny.
Lengde 160cm.
For mer info send mail: drommeverden@hotmail.no
Flere bilder finner du HER

God Tirsdag!

7 kommentarer:

  1. Kjempefin benk! skulle gjerne hatt slik selv, men har ikke plass :/

    Ha en finfin Onsdag-
    Klem Jatte♥

    PS: Bli gjerne med på give away inne hos meg, du kan vinne gavekort!;)

    SvarSlett
  2. Hei. Hvilke merke er sofabordet ditt. Det hvite. Veldig fint:)

    Hilsen Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Sofabordet vårt er et loppisfunn jeg bare har malt:)

      Slett
  3. Har sendt deg en mail;)

    SvarSlett
  4. Hei! Er slagbenken fortsatt til salgs? :)

    Hilsen Merete

    SvarSlett
  5. hvor har du kjøpt denne slagbenken? og hvilke butikker selger til en grei pris?

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne er fra butikken min Drømmeverden, men jeg har den ikke inne lenger. Kan desverre ikke hjelpe deg med gode tips der altså....:)

      Slett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!