tirsdag 27. august 2013

PÅ VEI

Håper dere har hatt en fin tirsdag?
Idag ble det gåtur sammen med en venninne og hennes babis. Deilig å få svettet og skravlet samtidig!
Ellers har dagen gått i babykos, litt jobb og husvask. Godt å få vasket og fikset opp her hjemme.
Jeg begynner å bli klar for å lage høst i heimen, vi bikker jo snart over i den første høstmåneden.
En av de fineste standene på interiørmessen, min favoritt og en av butikkens hovedleverandører er på vei til oss. Om kort tid er høstens nyheter fra Greengate å finne i hyllene og nettbutikk.
Gleder meg!

Nå har mine fine ansatte flyttet om i butikken slik at alt er klart til å motta et hav av greengate nyheter.
Ikke noe problem å være hjemme i permisjon når jeg har så fine ansatte som passer på den andre bebisen min:) Jeg har mer enn nok med alt det administrative som kommer med en butikk, i tillegg til å være mamma. Det fine er at jeg kan jobbe akkurat når jeg vil, som når lillemor tar seg en lur.

Nei, nå piper vaskemiskina. Jeg får henge den opp og krype til køys.

God Natt fine lesere fra

Bilder: fra messen høst 2013

3 kommentarer:

  1. Den stjerneputa var helt awesome, har du den i butikken? hvor mye er det for den? :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er bestilt, hvis du tenker på den lavendelfargede med sølv stjerne?
      Nyheten er på vei og kommer i nettbutikken very soon:)

      Slett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!