onsdag 14. august 2013

I kosekroken etter endt Motemesse!

Hei Bloggen!
Dagen idag har blitt tilbrakt på Motemessa. Vi har en egen klesavdeling i Drømmeverden gaver og interiør. Denne har økt fra en kleskrok til en egen klesavdeling da vi flyttet inn i nye lokaler nylig. Det betyr mer plass og mer klær. Tanken min har lenge vært å ha en flott og velfylt klesavdeling med noe for enhver smak og lommebok. Jeg skal love deg at vi er på god vei dit!
Mye spennende i vente fremover på den fronten også, gleder meg som et barn til å vise og fortelle dere.
Etter en dag med trasking er det deilig å slenge rompa nedpå i godstolen. Høsten er på god vei så nå er teakoppen god å ha igjen, og masse stearinlys. Innekosetid!
Viste et nytt konsollbord her om dagen som flere av dere spurte om. Først plasserte jeg det foran mursteinsveggen, der passet det kjempebra. Det grove treverket mot den tøffe mursteinen.

Jeg kjøpte konsollbordet for å ha det stående bak godstolene, ønsket en plass til interiør og oppbevaring av interiørblader o.l. Det er hylle under bordet jeg tenkte å plassere kurv eller trekasser.
På veggen over har jeg sett for meg en stor klokke. Fikk inn en flott klokke i dus grønngrå.
Skal jeg henge den opp?
Herregud, som jeg har #lagehulliveggen frykt!
Det meste av interiøret er fra Drømmeverden, i tillegg til stolene og det nye konsollbordet.
Klokken finnes i NETTBUTIKKEN HER

Vi skrives!

1 kommentar:

  1. Kjempefin klokke! :D

    Men jeg likte konsollbordet best ved murveggen. ;) (Hahaha, bare for å ha sagt min mening :P)

    Gratulerer med frieriet, håper dere får en fin høst med herlig planlegging!

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!