tirsdag 13. august 2013

Frustrert!

Hei Tirsdag!
Håper helgen og starten på uken har vært topp?
En ufrivillig pause har det blitt både her og der. 
Modemet vårt gikk føyka med tordenværet på torsdag og siden har vi vært uten. 
Nytt er på vei, krysser fingrene for at det kommer idag. 
Trodde faktisk ikke jeg skulle føle meg så frustrert og fortvilet uten internett, men det er jeg!
Kunder får ikke svar på mailer, bestilinger venter på å bli sendt, regnskapet venter, og dere lesere venter på nytt innlegg.
Koselig å høre fra dere og spørsmål om jeg snart er "tilbake".
Det var en liten update fra disse kanter.
Har mye på lager så nå håper jeg nettet er tilbake soooooon!

See you later!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!