fredag 2. august 2013

Dagen da ALT skjedde og ingenting ble gjort!


FOR en dag!
Har du opplevd at noen dager går bare ting på tverke og du lurer på om det beste ville være å legge seg igjen? Vel, idag har vært en slik dag..
Etter å ha kjørt storesøster i barnehagen og lillesøster sov skulle jeg sette meg ned med kaffekoppen og mailen. Men PC var DØD!
Satt i laderen og ting skjedde, gudskjelov tenkte jeg. Teksten begynte å rulle på skjermen og jeg skjønte fort at ting var ikke som normalt. Etter litt frem og tilbake kastet jeg meg i bilen og dro ned til databutikken, hvor jeg kjøpte PC´n for under ett år siden. 
Harddisken har kræsja! Bilder, filer, bestilinger, bilag....jepp, alt er nok tapt.
GONE!
Note to myself: Husk å ta backup litt oftere.
Tar du back-up?
Lillemor toppet besøket i databutikken med å få tak i mine Dior solbriller og kaste de i gulvet.
Stangen knakk!
Bahhh...
Vel, hell i uhell.
Mor har endelig fått seg MAC. *glisesmilefjæs*
Bare bittelitt som må læres... finner ikke engang ut hvordan jeg skal scrolle nedover siden:)
Jeg har med andre ord litt å kose meg med i helgen.

Etter at dagen ble amputert med et langt besøk hos databutikken ble ikke dagen som planlagt. Jeg har alltid en del på to-do listen og liker ikke dager som jeg ikke får utrettet noe. Ihvertfall 1-2 ting på listen.
Lillesøster sov noen korte dubber idag så jeg kom liksom aldri igang med noe før hun våknet.
Noen dager blir bare ikke som planlagt, da får man håpe på en mer effektiv dag imorgen for Turbomamma:)

MyBook er griselekker å se på, sant?
Tenk å føle en slik forelskelse for en Mac!
Tror den må få bli med i senga inatt....#flirer#


 

1 kommentar:

  1. Oh no! Kjipt og miste så mye data... men kjekt med en MAC ♥

    Håper dagen bare blir bedre, og bedre utover dagen, hehe:))

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!