fredag 28. juni 2013

Koser meg inne!

Brrr.. det er ikke mye som sier meg at vi nærmer oss juli måned.
Hvor blir det av tropenetter og deilige sommerkvelder som jeg husker fra da jeg var liten?
Vi satt ute på terrassen under tak ikveld, men måtte tilslutt kaste inn håndkle. Det er grenser for hvor mye man skal truge-sitte ute!
Tror det kan bli hakket bedre når rotting-sofaen kommer og vi får opp varmelamper i taket.
Da SKAL jeg sitte ute!
Min favoritt er fortsatt corall, blir ikke lei jeg.
Fargen gir meg energi og en følelse av sommer. Så når vi fikk inn like bordbrikker som putene mine måtte jeg bare ha. Gleden ble dobbel da vi fikk inn telysestakene fra TineK i corall.
De er bare vakre med lys i!
Disse og masse mer fra TineK finnes HER
Planen var å flytte rosa stæsj inn i stua, men det får vente.. I hvert fall inntil utesofaen min kommer, kan jeg flytte corall ut. For en ting er sikkert: Corall skal få følge meg denne sommeren!
Nå er butikken og nettbutikken fylt opp med Greengate varer. Vi fikk inn en stor ladning i går, moro når kundene kaster seg over og kjøper rett fra eskene:) I tillegg ble en god del sendt avgårde til kjære nettbutikkunder. Så enda mer påfyll er bestilt igjen i dag.
Noen nye merker har vi også fått avtale med og masse fint er bestilt. Drømmeverden har en flott tid foran seg.
På tide å køye for min del. Små barn vet ikke forskjell på hverdag og helg, så dagen starter tidlig her i heimen uansett dag. Og i morgen skal jeg og min kjære på bryllupsfest. Gleder meg til å pynte meg, mingle med venner og bare være Margit. Og masse god mat og drikke!
 
Shangala Bangala! 

Det meste av interiør og sofa er fra Drømmeverden Interiør.

4 kommentarer:

  1. ja hvor er sommeren, ikke godt å si, men været får vi ikke bestemt over. Men vil nå tro det har noe med klimaendringene og livet på kloden å gjøre..
    Likte godt fargekombinasjonene dine i sofaen :) Korall er fint, men har faktisk ingenting i den fargen. Kan nok ha noe med at jeg har blått og lilla hjemme.. og bittelitt grønt i gangen. Passer ikke inn med Korall da.
    Ønsker deg en goood helg

    SvarSlett
  2. Nydelig farge :)
    10 grader og regn her i dag.. men litt jordbær og moreller hjelper på sommerfølelsen! Og så er det hvertfall lenge lyst selv om det ikke er varmt.. :)
    Håper du har hatt en flott dag i bryllup!
    Klem fra ingrid

    SvarSlett
  3. Så koselig du har det :) Du har dilla på corall og eg har dilla på blått :) Ifjor var det lilla hos meg :)
    ha ein fin kveld :)

    www.amalieshus.blogg.no

    SvarSlett
  4. Når det ikke er fint vær ute så får man kose seg inne. ble iallefall liten solstråle i stuen med korall detaljene. Kos deg videre!

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!