lørdag 15. juni 2013

For ei helg!

Ship O'Hoi!
Har helgen vært TOPP så langt?
Vi har hatt sommerstart i butikken denne helgen, og det har bokstavelig talt kokt over.
Gud hvor moro!
Siden butikken åpnet i sentrum for 3uker siden har masse varer funnet nye hjem. Dette har vært en kjempebra og spennende forandring for oss. På fredag utvidet vi kaffebaren med hjemmelagde kaker levert fra en lokal bakerinne, jeg er heldig som catchet henne. Så i helgen har det konstant sittet folk ute på terassen vår med en kaffekopp og noe attåt.
Vi har et eget rom med klær, sko og tilbehør i den nye butikken. Der bugner det av deilige klær i god kvalitet som jeg simpelthen elsker. Dette gjør kundene våre også:)
Vi er nå utsolgt eller utplukket på mange gode plagg. Ingenting er mer moro enn det!
Når kundene shopper som gale, produkter flyr ut og gode tilbakemeldinger kommer som perler på snor gir dette meg enda mer energi til å stå på. Jeg er alltid på hugget etter vakre ting, man kan ikke hvile på laurbæret.
Jeg lover mye spennende fremover i Drømmeverden!
 

Jeg er så stolt av å få blitt forhandler av Tine K Home.
Masse fint er på vei til oss, kommer i butikk i begynnelsen av neste uke.
Gleder meg som en unge!
 
Nå må jeg legge denne kroppen på lading, en ny spennende dag venter:)
Foto: fra bloggen til TineK

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med TineK!!
    Det er en av mine største favoritter ♥

    SvarSlett
  2. Så moro når det går så godt. Gartulere med suksessen. Det første bildet er bare så nydelig:-) TineK er en klar favoritt.

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!